Posted on

Meble do pokoju nastolatki, czyli wybieram sama, mamo!

syp

Mam taki problem z mamą, która pewnego dnia doszła do wniosku, że wie lepiej ode mnie jakie meble będą najlepsze do mojego pokoju. Problem nie minął, a mama rozpoczęła aktywną kampanię  poszukiwania idealnego wyposażenia mojego kawałka podłogi.

Wiecie jak to jest, z rodzicami się nie dogada, jak się na coś uprą. Z moimi co prawda podyskutować można, ale z tych dyskusji mało kiedy cokolwiek wynika. Generalnie na moje hasło Ikea odparli z oburzeniem, że nie będą wspierać obcych sieciówek i napędzać nieswojej gospodarki.

Na ich argument moją odpowiedzią było podsunięcie paru pomysłów z googli. Pod hasłem meble kraków da się znaleźć parę elementów godnych uwagi, cena także w widełkach względnej akceptowalności. Rodzice jednak internetowym sklepom również odmówili swojego wsparcia.

Wobec zaistniałej sytuacji ogłaszam strajk- wolę mieszkać w gołych, białych ścianach, niż otoczona meblami rodem z PRL-u.

Dodaj komentarz

